Financieel

Steun ons met online winkelen

Kopen in een bekende webshop zoals mediamarkt, zalando of zelfs thuisbezorgd.nl? Met alle voordelen die je gewend bent en toch de kinderen van Stichting Guus met je aankoop steunen? Te mooi om waar te zijn? Helemaal niet. Help mee, koop via Sponsorkliks en geef Stichting Guus op als je favoriete goede doel. Met iedere aankoop via sponsorkliks.com help je ons, dus doe mee! Meer weten? Kijk op Sponsorkliks

Financieel

Donateurs kunnen helpen door ons financieel en/of met praktische zaken te (onder)steunen. Daarbij kun je denken aan reclame uitingen, contact leggen met potentiele donateurs en/of boekhoudkundige ondersteuning. Het zal je niet verbazen dat het ons uiteindelijk erom gaat om zoveel mogelijk kinderen te helpen. Jouw financiele steun is daarbij hard nodig! Je kunt je donatie overmaken op onderstaand bankrekeningnummer. Bankrekeningnummer NL52RABO0158467922 t.n.v. Stichting Guus

Gebruikte mobiele telefoons

Gebruikte mobiele telefoons hebben voor stichting Guus, zolang ze nog functioneren, een restwaarde. Daarom kun je gebruikte mobiele telefoons aan ons doneren

Wilt meer weten over sponsormogelijkheden?
U kunt ons bereiken via email:

stichting-guus